(Lionheart (Lwie serce) Hel+Lum+Fal ( Zbroja ) - +20% Zwiększonych Obrażeń - -15% Wymagań - +25 Siły - +10 Energii - +20 Witalności - +15 Zręczności - +50 Życia - +30% Odporności na Wszystko Wealth (Bogactwo) Lem+Ko+Tir ( Zbroja ) - 300% Dodatkowego Złota od Potworów - 100% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów - +2 do Many za Zabicie Każdego Potwora - +10 Zręczności Chains of Honor (Honor Zniewolenia) Dol+Um+Ber+Ist ( Zbroja ) - +2 do Wszystkich Umiejętności - +200% Obrażenia Zadane Demonom - +100% Obrażenia Zadane Nieumarłym - 8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie - +70% Poprawiona Obrona - +20 do Siły - Uzupełnianie Życia +7 - Wszystkie Odporności +65 - Obrażenia Zmniejszone o 8% - 25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów Bramble (Cierń) Ral+Ohm+Sur+Eth ( Zbroja ) - Poziom 15-21 Ciernie, w Czasie Noszenia - +50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi - +100% Obrażeń od Umiejętności Trucizn - +300 Obrona - Zwiększenie Maksimum Many 5% - Regeneruje Manę 15% - +5% do Maksymalnej Odporności na Zimno - Odporność na Ogień +30% - Odporność na Trucizny +100% - +13 Życie za Każdego Zabitego - Poziom 13 Duch Kolców (33 - Liczba Ładunków) Smoke (Dym) Nef+Lum ( Zbroja ) - 6 Poziom Osłabienie (18 Ładunków) - 20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi - +1 do Promienia Światła - +75% Zwiększonych Obrażeń - +50% Odporności na Wszystko - +280 Obrony przeciw Pociskom - +10 Życia Gloom (Przygnębienie/Mrok) Fal+Um+Pul ( Zbroja ) - 15% Szansa Rzucenia 3-Poziomowego Zaklęcia Zamroczenie, przy Otrzymaniu Ciosu - +10% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi - +170-230% Poprawiona Obrona - +10 do Siły - Wszystkie Odporności +45 - Połowa Czasu Trwania Zamrożenia - 5% Obrażeń Przechodzi na Manę - - 3 do Promienia Światła Enigma (Zagadka) Jah+Ith+Ber ( Zbroja ) - +2 do Wszystkich Umiejętności - +45% Sybsze Bieganie/Chodzenie - +1 do Teleport - +757 Obrona - + (0.75 * Poziom Postaci) +1-74.25 do Siły (Zależy od Poziomu Postaci) - Zwiększa Maksimum Życia o 5% - Obrażenia Zmniejszone o 8% - +14 Życie za Każdego Zabitego - 15% Obrażeń Przechodzi na Manę - + (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów (Zależy od Poziomu Postaci) Stealth (Skradanie się) Tal+Eth ( Zbroja ) - 25% Szybsze Rzucanie Czarów - 25% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi - 25% Szybsze Bieganie/Chodzenie - -3 Obrażen od Magii - +15% Regeneracji Many - +30% Odporności na Trucizny - +15% do Wytrzymałości - +6 Zręczności
|